Iki çarpitma var.
Birincisini ateistler yapiyor.
Örnegin Turan Dursun'un ateistleri.
Onlara göre
Ahzâb 52'de caiz kilinan, Muhammed nebinin
es becayis etmesidir yani eslerini
baska erkeklerin esleriyle degistirmesi.
Igrenç bi iftira bu.
Ahzâb 52 açik ve net. Caiz kilinan, nebinin, eslerini
baska erkeklerin esleriyle degil
yemin nikahli kendi esleriyle degistirmesidir.
Ikinci çarpitmayi
"uydurulan din"in mensuplari
yapiyor.
Onlara göre, bir müminin "meleket yemîn"i onun cariyeleridir
ve müminlerin cariyeleriyle nikahsiz cinsel iliskide bulunmalari
caizdir.
Bu da igrenç bi iftira.
Meleket yemîn cariye degildir,
cariye o-la-maz.
Çünkü erkektir bazilari.
Nûr 33:
Yeminlerinizin meliki olduklari yazmanizi istediklerinde yazin o erkeklere
vellezîne yebtegûnel kitâbe mimmâ meleket eymânukum fe kâtibûhum
Yani eger
bir müminin yemininin meliki oldugu kadinlar o müminin disi köleleri ise
bir müminenin yemininin meliki oldugu erkekler de onun erkek köleleridir.
Eger
bir müminin, disi köleleriyle nikahsiz cinsel iliskide bulunmasi caizse
bir müminenin de erkek köleleriyle nikahsiz cinsel iliskide bulunmasi caizdir.
Caiz midir? Kariniz... erkek köleleriyle cinsel iliskide bulunsun mu?
|