|  | 
|  17. November 2012, 12:27 AM | #33 | |
| Uzman Üye Üyelik tarihi: Aug 2009 
					Mesajlar: 933
				 Tesekkür: 110 
		
			
				268 Mesajina 414 Tesekkür Aldi
			
		
	Tecrübe Puanı: 18   |   Alıntı: 
 1- Ben kendi adıma, sünnet düşmanı olunmayacağını, olunursa peygamberlere iman edilmemiş olunacağını söyledikten sonra parantez açarak; peygamberin vefatından sonra, sünnet denen şeylerin % 100 sünnet olduğunun tespiti hiç bir şekilde mümkün olmadığından, bu iddiaların sünnet diye kabul edilerek, bunlara göre din yaşanmaması gerektiğini belirtmek isterim. Peygamber, yaşayan kuran olarak, zaten kuranı anlatıp, kurana göre yaşadığına göre, kuranı yaşamaya çalışan sünneti de yaşamış olur zaten. Sünnet denilenleri ise bu durumda, sünnet diye kabul etmek yerine, dini bir açıklama, görüş, yada iddia olarak kabul edip, bu; kurana ters değilse ve bizim aynı konudaki görüşümüzden daha akla yatkın ise kabul edilmesi gereken bir görüş kabul edilmelidir. 2- Nebilerin yaşantıları onların kalıntıları ve Kuran ayetleridir. demişsin. Önceki yazında da aynı şekilde yazmıştın. Bu cümlenden hiç bir şey anlaşılmıyor. Bununla anlatmak istediğini, daha anlaşılır şekilde yazman gerekir. Nebilerin yaşantıları kimlerin kalıntılarıdır, bu kalıntılar nelerdir? yani! selamlar, aorskaya | |
|   |   | 
| Bookmarks | 
| Etiketler | 
| delıllerle, doğru, kurandan, namaz, İslamda | 
| 
 | 
 |