![]() |
![]() |
#3 | |
Uzman Üye
Üyelik tarihi: Dec 2010
Mesajlar: 825
Tesekkür: 0
166 Mesajina 234 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Alıntı:
Bu mealde maviyle vurguladigim ifadenin Arapca metindeki karsiligi, it-tâbi'iyne gayri ûlil IRBEti min er-ricâl. Dikkat ederseniz Arapca metinde kadina kelimesi yok. Onu Allah söylememis. Allah yalnizca inanan kadinlarin ihtiyacsiz erkek tâbileri demis. Ama meali yapan zat Allah'in bu sözüne razi olmamis, "Allah ihtiyacsiz erkek tâbiler" diyor ama "kadina ihtiyac duymayan erkek tâbiler" demek istiyor diye Allah'in hükmünü degistirmis. Neden bu, Allah'in sözünü agzindan kapmalar, Allah'in söylemedigini söyledi demeler ve Allah'a iftira ede ede hüküm uydurmalar? Cünkü o anilanlar eger kadina ihtiyac duyan erkek tâbiler olur da kadinin her yerine bakarlarsa is fuhusa kadar varir. Yani Ayetteki "ziynetler"e kadinin vücudu deyip minareyi caldilar bi kere; minareye kilif uydurmak zorundalar. O erkekler örnegin igdis edilirse kadinlarin her yerine bakabilirlermis. Allah bunu caiz kiliyormus. Inanan kadinlara sordum: Siz kadina ihtiyac duymayan erkek tâbinizin her yerinize bakmasina izin verir misiniz? Cevap: Hayir! Cünkü önemli olan onun bana hangi gözle baktigi degil, benim ona hangi gözle baktigimdir. Bu kadar. Tesettür bid'atcilarinin kilifi caldiklari minareye uymuyor. Siz ne dersiniz; inanan kadinlarin bu akil ve ahlak dolu itirazini fuhus tellallari duyar mi ya da dinlemiyene davul zurna az mi? Sevgi ile, Hasan Akcay Konu Hasan Akçay tarafından (25. April 2012 Saat 08:05 AM ) değiştirilmiştir. |
|
![]() |
![]() |
Bookmarks |
Etiketler |
nur, suresi |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|