![]() |
|
![]() |
|
Seçenekler | Stil |
|
![]() |
#1 | |||
Uzman Üye
Üyelik tarihi: Sep 2010
Mesajlar: 824
Tesekkür: 191
545 Mesajina 1.168 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Şimdi meleklerin dişil isimleri say ve din muhayyilesinin bu algısının nedenini söyler misin? |
|||
![]() |
![]() |
pramid Kullanicisina Bu Mesaji Için Tesekkür Edenler: | hiiic (18. October 2012) |
![]() |
#2 | ||
Uzman Üye
Üyelik tarihi: Aug 2009
Mesajlar: 933
Tesekkür: 110
268 Mesajina 414 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 17 ![]() ![]() |
![]() Alıntı:
yani bütün yaratılmışlar, "ol" emri ile olduğuna göre, senin de bu iddiana göre her yaratılmış şey melek olmaktadır! Buna cidden inanıyormusun, yoksa şimdi düşünürsen bunu yanlış bulurmusun? Allah'ın beşer ile konuşma ölçütleri kuranda yazılıdır. 2- Bunun gibi, bazı şeylerin düzen almasında meleklerin görevlendirilmesi de "ol" demekle yaptıklarının arasında neden olmasın? Rabbimizin, yarattığı her şeyi, yine sadece bizzat ayakta tutması, işletmesi mecburiyetimi vardır? Melekleri, bazı şekilde görevlendirince, onun rablik, ilahlık vasfı tehlikeyemi girer? Bu durumda, biz insanlara kuranı peygambere tebliğ edip açıklattırması da onun aczinimi gösterir. Bize tebliğde peygamberi kullanan rabbimiz, ona tebliğde meleği, yada başka görevlerde melekleri kullanamazmı? Bu sorulara mantıklı cevaplarınız olmalıdır. selamlar, aorskaya Konu aorskaya tarafından (18. October 2012 Saat 03:21 PM ) değiştirilmiştir. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Uzman Üye
Üyelik tarihi: Aug 2009
Mesajlar: 933
Tesekkür: 110
268 Mesajina 414 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 17 ![]() ![]() |
![]() Alıntı:
Rabbimiz "ol" dediğimde olur derken, bize; "hiç bir değişiklik olmadan olur" dememiştirki! Yada başka açıklama yapmamıştırki. Bu nedenle "ol" deyince olacağını biliriz. (bize göre ne kadar zamanda ve nasıl, ne biçimde olacağını bilemeyiz, ve bilmemiz gerekli de değildir.) Dolayısıyla dünyanın yaratılışı da insanın yaratılışıda değişik evreler halinde olmuştur. Şimdi bunların hiç değişiklik olmadan, ek olmadan birdenbire son şekliyle olmaması, onları yaratan rabbimizi acizmi kılmaktadır? selamlar, aorskaya Konu aorskaya tarafından (18. October 2012 Saat 03:25 PM ) değiştirilmiştir. |
||
![]() |
![]() |
aorskaya Kullanicisina Bu Mesaji Için Tesekkür Edenler: | raven (18. October 2012) |
![]() |
Bookmarks |
Etiketler |
ayrı, değildir, insanın, kendi, melekesi, melekler, rabbimizin, vardır, yada, yaratıklardır |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|