![]() |
|
![]() |
#1 | |
Uzman Üye
Üyelik tarihi: Aug 2009
Mesajlar: 933
Tesekkür: 110
268 Mesajina 414 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 17 ![]() ![]() |
![]() Alıntı:
Rabbimiz, haksız yere öldürenin de maktülün yakınları tarafından afedilmedikçe öldürülmesi emrini vermişse, senin adil bulmayışın ancak günümüzde dillendirilen "çağdaşlık" masalına yakın durmandan kaynaklanabilir. Ayrıca, kısas cezası bu dünyada verilen karşılıktır. Hesap gününde öbür taraf için nasıl bir karşılığı olacağını ise sadece rabbim bilmektedir. 2- Ayrıca; öldürülenin fikri, hangi durumlarda sorulabiliyor da kısasta onun fikrinin sorulmadığını yazabiliyorsun? Ölenin yakınlarının af etmesini anlayamayan sen, zamanımızdaki pratiklerden tanık olduğumuz, genel af, meclis yada cumburbaşkanı affı veya bazı ülkerin eyalet valilelerinin affını kabul edebiliyormusun? Kabul edemiyorsan, katile ne ceza verilmelidir. Bu nedenle, sözlerindeki yanlış kabullerine daha fazla değinmeden, rabbin bir konuda verdiği hükme sadece boyun büküp kabul etmek gerektiğini hatırlatarak son veriyorum. selamlar, aorskaya |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks |
Etiketler |
ayet, bakara178, döndürmek, için, kisas, kullandıkları, müslümanları, ımansızların |
|
|