![]() |
|
![]() |
#1 |
Uzman Üye
Üyelik tarihi: Sep 2011
Mesajlar: 1.458
Tesekkür: 105
575 Mesajina 960 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Sayın özkanates.
Bir de "gökleri" ve "yeri" diye geçen bir ifade var. "Gök"ün düşünce erkini, düşünce sistemini, "yer"in de vücudu/vücudun arzularını/tutkuları; dolayısı ile "yer ve gök" ifadesi de birlikte olarak "insanı" anlatıyor. Benim anlayışım bu yönde. Sayın arkadaşım bir düşüncemi açıkladım. Önceki açıklamalarınız ile burada bulduğum anlatabilme fırsatı için teşekkür ederim. Saygılarımla. Galip Yetkin. Konu galipyetkin tarafından (13. February 2015 Saat 08:09 PM ) değiştirilmiştir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Uzman Üye
Üyelik tarihi: May 2014
Mesajlar: 299
Tesekkür: 8
57 Mesajina 70 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Galip kardeşim, yukarıdaki ifadem çok karmaşık oldu. Özetle Kuran, kavramları tanımlamamıza engel olmaz ki böylece her görüş Kuran'da kendini bulsun, Kuran ile temas etsin ve Kuran'dan faydalansın. Ancak apaçık, çelişkisiz, detaylı, eksiksiz ve kolay anlaşılırlık iddiasına istinaden, tüm kavram tanımları Kuran'da mevcut olmak zorunda. Ve ilim yapmak gayretinde olanların, Kuran'ın tanım ilmine de yakın durmaları ve "şu kavramın bendeki tanımı şu ayettendir" diyebilmeleri gerektiğine inanıyorum.
Ben de sana teşekkür ediyorum, sağolasın. |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks |
Etiketler |
İnsanın, yolculuğu |
|
|