![]() |
|
![]() |
#1 |
Uzman Üye
Üyelik tarihi: Dec 2010
Mesajlar: 825
Tesekkür: 0
166 Mesajina 234 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Iki çarpitma var.
Birincisini ateistler yapiyor. Örnegin Turan Dursun'un ateistleri. Onlara göre Ahzâb 52'de caiz kilinan, Muhammed nebinin es becayis etmesidir yani eslerini baska erkeklerin esleriyle degistirmesi. Igrenç bi iftira bu. Ahzâb 52 açik ve net. Caiz kilinan, nebinin, eslerini baska erkeklerin esleriyle degil yemin nikahli kendi esleriyle degistirmesidir. Ikinci çarpitmayi "uydurulan din"in mensuplari yapiyor. Onlara göre, bir müminin "meleket yemîn"i onun cariyeleridir ve müminlerin cariyeleriyle nikahsiz cinsel iliskide bulunmalari caizdir. Bu da igrenç bi iftira. Meleket yemîn cariye degildir, cariye o-la-maz. Çünkü erkektir bazilari. Nûr 33: Yeminlerinizin meliki olduklari yazmanizi istediklerinde yazin o erkeklere vellezîne yebtegûnel kitâbe mimmâ meleket eymânukum fe kâtibûhum Yani eger bir müminin yemininin meliki oldugu kadinlar o müminin disi köleleri ise bir müminenin yemininin meliki oldugu erkekler de onun erkek köleleridir. Eger bir müminin, disi köleleriyle nikahsiz cinsel iliskide bulunmasi caizse bir müminenin de erkek köleleriyle nikahsiz cinsel iliskide bulunmasi caizdir. Caiz midir? Kariniz... erkek köleleriyle cinsel iliskide bulunsun mu? |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks |
Etiketler |
hac, izlenimleri |
|
|