![]() |
![]() |
#24 |
Uzman Üye
Üyelik tarihi: Dec 2010
Mesajlar: 825
Tesekkür: 0
166 Mesajina 234 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Beşer şaşar demişler.
Hepimiz beşeriz, yanılırız Ama sayın Hakkı Yılmaz'ın 23:6'ya getirdiği yorum sanki yanılgı değil de çok eşlilik Allah'ın hükmüdür iddasının onaylanmasıdır. Önce ayetteki "Mü'minler ırzlarını koruyanlardır" ifadesinden inanan KADINLARI dışlayıp ırzlarını koruyanlar yalnızca ERKEKLER imiş gibi gösteriyor. böylece "ama mü'minlerin eşleri veya yeminlerinin sahip oldukları ayrı" ifadesi "yalnızca erkeklerin eşleri veya yalnızca erkeklerin yeminlerinin sahip oldukları" olup çıkıveriyor, KADINLARIN eşleri veya kadınların yeminlerinin sahip oldukları diye bişey yok. Sonuç? Geleneksel çarpıtma: İnanan erkeklerin HEM eşleriyle HEM yeminlerinin sahip olduklarıyla (cariyeleriyle) cinsel ilişkide bulunmaları caizdir. Sayın Hakkı Yılmaz'ın bu çarpıtmaya getirdiği tek yenilik 4:25'e yaptığı göndermedir: Erkekler yeminlerinin sahip olduğu kadınlarla evlenmek için o kadınların ailelerinden izin alacaklar (4:25). Yani erkeklerin yeminlerinin sahip olduğu kadınları, o kadınların ailelerinin izniyle, ikinci eş olarak nikahlayıp onlarla cinsel ilişkide bulunmaları caizdir. Peki, Allah'ın indinde caiz midir? Elbette caizdir, tıpkı inanan kadınların eşleriyle VEYA yeminlerinin sahip olduğu erkeklerle (erkek köleleriyle) cinsel ilişkide bulunmarı nasıl caizse. Profesör Abdülaziz Bayındır videoya alınan bir açıklamasında o yüzden soruyor: Erkeklerin zevcelerine ek olarak dişi köleleriyle cinsel ilişkide bulunmaları caiz olduğuna göre kadınların da kocalarına ek olarak erkek köleleriyle cinsel ilişkide bulunmaları caiz midir? Yoo hayır. Neden yooo hayır? 23:6'dan o hüküm çıkarsa bu hüküm de çıkar! . Konu Hasan Akçay tarafından (26. October 2017 Saat 01:10 PM ) değiştirilmiştir. |
![]() |
![]() |
Bookmarks |
Etiketler |
giriş, mü’minun, suresine |
|
|