|  | 
|  6. November 2012, 01:08 PM | #8 | |||||
| Uzman Üye Üyelik tarihi: Aug 2009 
					Mesajlar: 933
				 Tesekkür: 110 
		
			
				268 Mesajina 414 Tesekkür Aldi
			
		
	Tecrübe Puanı: 18   |   Alıntı: 
 1- Peygamberimizin yanında olan kimseler, ondan dini duyduklarında buna imanlamı emrolunmuşlardır? 2- yoksa, "ey peygamber, sen bunları söylüyorsun ama sen kaynak değilsin, biz kurana (hatta kuran tamamlanmadığı dönemlerde ayetlere) bakmak, ondan ne anlıyorsak ona göre davranmalıyız" demeklemi emrolunmuşlardır. İman edilmesi gereken bir elçi seçilen peygamber nasıl oluyorda size göre dini kaynak olamıyor, bunu biraz anlatabilirmisin? Alıntı: 
 Konu: sahih kaynak denen rivayetler kitaplarının en iyimser şekilde isimlendirilmesi... Burada, bu kaynaklar için olduğundan farklı en iyimser tanım, en fazla dini açıklamaya çalışan yazılar olmalıdır. İyimser tanım olmalıdır çünkü, senin aynı yazımdan alıntılamadığın kısımda; Alıntı: 
 sizinki ise; en iyimser değil en kötümser tanımlama olmaktadır. Bir de siz; "En fazla dini tahrif adına yapılmaya çalışılan uydurmalar" tanımlamasını en iyimser olarak belirlemişsiniz. Peki, size göre en kötümser tanımlamayı yaparmısınız? Ayetlerin tahrifi çalışmalarından daha kötü ne olabilir, en kötü ne olabilir? selamlar, aorskaya Konu aorskaya tarafından (6. November 2012 Saat 01:14 PM ) değiştirilmiştir. | |||||
|   |   | 
| Bookmarks | 
| Etiketler | 
| as’a, edilen, izafe, mucızeler, muhammed, sözde | 
| 
 | 
 |