![]() |
![]() |
#26 |
Uzman Üye
Üyelik tarihi: Feb 2010
Mesajlar: 436
Tesekkür: 67
264 Mesajina 549 Tesekkür Aldi
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Sayın Snobyx yine sorunuza kendiniz cevap vermişsiniz.
Şûrâ 51.Bir beşer için, bir vahy ile veya perde arkasından yahut bir elçi gönderip de izniyle dilediğini vahyetmesi dışında Allah'ın kendisiyle konuşması olmaz. Muhakkak O, Aliyy'dir Hakîm'dir. Yukarıda yazdığınız ayette bir elçi gönderebileceğini söylüyor, ama siz bunu vahiy öncesi olarak adlandırmışsınız. Bilmediğimiz konularda yorum yapmak nekadar doğru olur sizce? Bahsettiğimiz ayette bir çok inişte gördü dediği halde ve siz bir aracı olduğunu söylemişken, hala bunun tersini söylemeniz doğru olurmu? Bana Musa peygamberimizin örneğini vermişsiniz. Çok doğru bakın orada direk elçisiyle konuştuğunu ne güzel de anlıyoruz. Allah istediği gibi vahyeder ve konuşur bunuda yukarıdaki ayette zaten anlatmış. Bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum çünkü aynı şeyleri söylememizin bir faydası olmayacaktır. Herkez özgür iradesi ile inancında serbesttir. Sabaha-Doğru nikli kardeşim sözlerinizde çok haklısınız, Rabbin kitabını rehber almayıp beşerin kitaplarını rehber alanların hem gözlerine perde indiriyor hemde gönülleirni mühürlüyor. Rabbim bu durumdan bizleri korusun inşallah. Selametle kalın. halukgta |
![]() |
![]() |
Bookmarks |
Etiketler |
gerçekleri, hadis, kutsi |
|
|