|  | 
|  | 
|  1. February 2014, 08:01 PM | #1 | 
| Uzman Üye Üyelik tarihi: Apr 2012 Bulunduğu yer: earth 
					Mesajlar: 433
				 Tesekkür: 229 
		
			
				167 Mesajina 302 Tesekkür Aldi
			
		
	Tecrübe Puanı: 24         |   
			
			6 numaralı maddee ateistleri bile sadece kur an ayetleri ile ikna edebilen kardeşim bana hadisle örnek veriyor. Sahabelerin verdiği rahatsızlık o kadar hat safhaya ulaşıyorki Tanrı ayet göndermek zorunda kalıyor.Ahzab 53. sabah akşam peygamberin dibinden ayrılmayan sahabeler nesh edilen ayetleri bilmiyorlarsa kimse bilemez.Eeee bu gün ki İslam dünyası neredeyse bu sahabelerin ''naklettikleri'' hadislerle ayakta duruyor.Peki peygamberin yanındayken nesh edilen ayetleri bilemeyen bu sahabelerin aktardıkları güvenilir olabilir mi.Birde tabi buna kulaktan kulağa olayı eklenince iş mikserde dönen meyve püresine döner.O yüzden bana müslüm den verdiğin örneği maalesef dikkate alamayacağım. 
				__________________ (FOR RAVEN) | 
|   |   | 
| khaos Kullanicisina Bu Mesaji Için Tesekkür Edenler: |  ORHAN VELİ (4. February 2014) | 
|  1. February 2014, 08:54 PM | #2 | 
| Yeni Üye Üyelik tarihi: Jan 2014 
					Mesajlar: 13
				 Tesekkür: 1 
		
			1 Mesaja Tesekkür Edildi
		
	Tecrübe Puanı: 0         |   
			
			Bu hadisi sadece Kuran' ayetinin neshedilmesi hakkında olduğu için naklettim. Yani Kuran hakkında olduğu için. Yoksa yazdığım başlık, sadece Kuran-ı Kerim'i bürhan olarak yeterli görüyor. Yazdığın mantık sana has ve yanlış, Müslim'in hadisini doğru sayarsak,bu hadis sadece bir kısım sahabileri ilgilendiren bir hadistir ve Ahzap 53. ayetine yaptığın açıklama yanlış olmakla beraber, eğer Kuran nakledicileri ayrılık içinde olsalardı fitne çıkardı ve Kuran düşmanları bunu kullanırlardı. | 
|   |   | 
|  | 
| Bookmarks | 
| Etiketler | 
| değişti, değiştirildi, doğru, kanıtı, kuran, kuranın, mutlak, olduğunun, tek | 
| 
 | 
 |